CMO-as-a-service

Over ons

Markov helpt bedrijven hun marketingimpact te vergroten door meer kader te scheppen in hun marketingaanpak en hun marketingteam op hun toegevoegde waarde in te zetten.

Marketing mét impact

“Vaak zien we marketingteams druk in de weer met het tijdig opleveren van tal van marketingactiviteiten, waardoor de tijd  ontbreekt om ook het ruimer kader vast te leggen.”

ONZE MISSIE

Bedrijven hebben doorgaans geen gebrek aan marketingactiviteiten, maar een duidelijk marketingkader (o.a. interne/externe analyse, strategie, doelstellingen & KPIs, gealigneerde processen & tools,… ) durft wel eens te ontbreken.

Nochtans vormt dit de sleutel tot een duurzaam marketingbeleid mét impact. Het gebrek eraan kan leiden tot  gebrek aan/verkeerde keuzes, suboptimale budgetallocatie, te lange projectdoorlooptijden, lanceringen met beperkt marktsucces…. en resulteert finaal in tegenvallende bedrijfsresultaten.

Als organisatie heb je er dus alle belang bij dit helder te hebben.

Heb je niet de juiste strategische marketingexpertise in huis of ontbreekt het je aan tijd om dit intern volledig zelf op te pakken?

Markov helpt bedrijven hun marketingimpact te vergroten door meer kader te scheppen in hun marketingaanpak en hun marketingteam op hun toegevoegde waarde in te zetten. 

Hoe? Dankzij  Markov’s CMO-as-a-service krijg je flexibele toegang tot een sr. marketingleider (=chief marketing officer) en kan je zo genieten van een strategische marketinginjectie op maat van jouw organisatie.

Het resultaat? Een  marketingaanpak die maximaal bijdraagt tot duurzame bedrijfsgroei.

WIST JE DAT...

Markov haar inspiratie haalde uit het schaken?  Dat ik organisaties wou helpen met strategische marketingbegeleiding was duidelijk. Een merknaam had ik echter nog niet. Tot ik plots een visuele ingeving kreeg van een schaakbord. Net zoals in schaken bepaalt een goede strategie de volgende zet in jouw marketingspel. Neem de naam van de schaaklegende “Kasparov” en vermeng dit met marketing en je krijgt“Markov”. Bij nazicht bleek Markov bovendien de naam van een wiskundige te zijn die een model rond transitie had bedacht. Dat kon geen toeval zijn. De naam “Markov” was geboren.

ONS TEAM

Bij Markov werken we enkel met sr. marketing leiders met +20 jaar ervaring bij diverse bedrijven. Onze ervaring in marketing operations, strategische marketing en marketingtransformatie maakt dat we al op korte termijn zichtbaar resultaat kunnen boeken voor jouw organisatie:

  • Strategie & hands-on begeleiding naar concreet resultaat via teams of partners.
  • + 20 jaar B2C/B2B marketingervaring bij bedrijven als Unilever, Vandemoortele, Alpro, Coca-Cola, Telenet, Omega Pharma, Pietercil, Versele-Laga, Omer Vander Ghinste…
  • Marketing generalisten: strategie & jaarplan, marktonderzoek, rebranding of positionering, innovatie, go to market planning,  communicatie & media, digitale marketing, trade marketing.
  • Track record in het creëren en implementeren van succesvolle marketingstrategieën.
  • Sterke ervaring in transformatie: effectieve & efficiënte werking, professionalisering, nieuwe marketing competencies binnenbrengen.
  • Ruime ervaring binnen senior management rollen, als teamcoach & klankbord
https://markov.be/wp-content/uploads/2023/05/NathalieDHaeyere-031-1-320x320.jpg

Nathalie D'haeyere

Founder| CMO-as-a-service partner
https://markov.be/wp-content/uploads/2023/05/cropped-favicon-320x320.png

Wim De Weghe

CMO-as-a-service partner

“We kunnen Nathalie van Markov van harte aanbevelen voor elke onderneming die nood heeft aan een doeltreffende en strategische marketingaanpak. Haar expertise en toewijding hadden niet enkel een aanzienlijke impact op de ontwikkeling van onze marketingstrategie maar ook op de verdere doorvertaling naar de marketingplannen. Nathalie stond steeds klaar om vragen te beantwoorden, waardevolle inzichten te delen en te fungeren als sparringpartner. De samenwerking met Nathalie verliep zeer aangenaam, vlot en professioneel.”

PAUWELS SAUZEN
CEO (2024)

"Eind 2018 kwam Nathalie aan boord als globale marketing manager. In de afgelopen 4 jaar zorgde ze voor verdere professionalisering van de marketingafdeling. Met een meer consumentgerichte marketingaanpak legde ze de fundamenten voor verdere groei. Bovendien zorgde ze voor de uitrol van heel wat projecten in de pipeline. Nathalie is iemand die de extra mile gaat om jouw business naar een hoger niveau te tillen."

VERSELE-LAGA
Gwijde Versele - CFO (2023)

"Nathalie is een manager die je de juiste focus geeft en je tegelijkertijd laat groeien. Ze is een echte marketingexpert van wie ik veel heb geleerd en met wie ik een passie deel voor het bouwen van sterke merken. Daarnaast is ze een echte coach waarmee het gewoon leuk samenwerken is."

VERSELE-LAGA
Sarah Lanckman - brand manager (2023)

"Nathalie leidde me door een van de meest uitdagende projecten van mijn carrière, zonder haar had ik het niet gekund. In de tijd dat we samenwerkten verbaasde ze me keer op keer met haar scherpe inzichten. Ik heb vooral genoten van haar empathische manier van leidinggeven, het plezier dat we samen hadden en de teamgeest die ze creëerde"

VERSELE-LAGA
Ellen Serruys - product manager (2023)

"Tijdens mijn tijd bij Omega Pharma was Nathalie mijn lijnmanager. Ze weet hoe ze complexe projecten moet leiden, waarbij ze met een groot aantal mensen te maken heeft en op tijd moet leveren. Nathalie is buitengewoon toegewijd en haar passie voor wat ze doet is inspirerend. Ze heeft me geholpen bij de ontwikkeling van een technisch, wetenschappelijk profiel naar een marketing, zakelijk profiel."

OMEGA PHARMA
Gustavo Ortiz - brand manager (2017)
https://markov.be/wp-content/uploads/2023/05/markov-cmo-as-a-service-footer-emblem.png
Contacteer ons:
+32 499 555075
nathalie@markov.be

©2023 Markov, een merk van askfred bv. All rights reserved | Privacy Policy